Mei 2022 – De geboorte van een merk

Een naam met betekenis

De naam Occhi Marroni is Italiaans voor “bruine ogen” – een verwijzing naar het ceremonienummer op de bruiloft van Jelle en Mieke: Brown Eyed Girl. Het past perfect bij het karakter van het merk: persoonlijk, warm en vol liefde.

Het logo: een citroen met zes partjes

Het logo werd ontworpen in de vorm van een hartvormige citroen met zes partjes – een knipoog naar de zes familieleden die het bedrijf samen runnen. Ieder partje vertegenwoordigt één persoon.

Het label draagt de woorden Out of Love. Want liefde, voor elkaar én voor het product, is de basis van elke fles Occhi Marroni.

 Een familieverhaal in een fles

Met de lancering van naam en logo werd Occhi Marroni officieel een merk. Een merk met een verhaal, geworteld in Alphen aan den Rijn, handgemaakt en klaar om gedeeld te worden.

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.