Augustus 2024 – Fotoshoot met de gezichten achter het merk

Van idee tot identiteit

Na drie jaar vonden we het tijd om onze identiteit letterlijk in beeld te brengen. In augustus 2024 organiseerden we een professionele fotoshoot met alle zes oprichters van Occhi Marroni.

“Tot nu toe stond vooral de fles centraal,” zegt Maartje. “Maar het zijn de mensen erachter die het merk uniek maken.”

Warm, spontaan en echt

De shoot vond plaats in onze keuken, tussen de citroenen en flessen. Geen poses, geen poespas – gewoon familie, verbonden door een gedeeld verhaal.

De beelden worden gebruikt op onze website, Instagram en in toekomstige campagnes. Want bij handgemaakte limoncello hoort ook een menselijk gezicht.

 Kom kennismaken

Wil je weten wie er achter je flesje Occhi Marroni zit? Bezoek onze Over ons-pagina of volg ons via @limoncello.occhimarroni.

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.